3 φυσικοί τρόποι για να ενισχύσετε άμεσα το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Υγγιεινή ζωή

Μια εξαιρετική ιδέα, ειδικά στη διάρκεια μιας πανδημίας, είναι να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο σε υγιεινές συνήθειες με στόχο την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.  Τα μικρόβια υπάρχουν παντού στη φύση και το ανθρώπινο σώμα βρίσκεται σε συνεχή διαμάχη μαζί τους. Δεν πρόκειται να εξαφανιστούν και θα συνεχίσουν να σας απειλούν, ακόμα κι αν ο κορωνοϊός εξαλειφθεί τελικά. Ανεξάρτητα από την ηλικία σας, υπάρχουν πάντα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να κάνετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα όσο πιο δυνατό γίνεται. Ανακαλύψτε 3 συνήθειες υγείας στις οποίες πρέπει να δώσετε την προσοχή σας:

Τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά, ειδικά αυτά που περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες και βιταμίνη C
Προσπαθείστε για 5 μερίδες την ημέρα. Εάν το έχετε πάντα στο μυαλό σας και το κάνετε με συνέπεια, τα οφέλη για την υγεία σας θα είναι τεράστια. Εξαιρετικά παραδείγματα είναι τα εσπεριδοειδή, οι πιπεριές και τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Πρόταση: ξεκινήστε το πρωί σας με ένα μήλο μια μπανάνα, με τα οποία θα έχετε συμπληρώσει ήδη σχεδόν το μισό του στόχου κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών

Βγείτε έξω και κάνετε άσκηση
Η άσκηση προσφέρει τεράστια ώθηση στο σώμα σας και ακόμη πιο ωφέλιμη θα είναι εαν μπορείτε να την κάνετε σε εξωτερικούς χώρους (σκεφθείτε ότι είναι ένας φυσικός τρόπος να αυξήσετε τη βιταμίνη D, για την οποία υπάρχουν ενδείξεις ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα).

Το ελάχιστο που συνιστάται είναι 75 λεπτά έντονης άσκησης την εβδομάδα ή 150 λεπτά μέτριας άσκησης την εβδομάδα. Μην περιοριστείτε όμως στο ελάχιστο: προσπαθείστε να το ξεπεράσετε κατά πολύ κάθε μέρα. Αυτό, μαζί με την υγιεινή διατροφή, οδηγεί στη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους σώματος. Η παχυσαρκία, εκτός από τη μεγάλη ηλικία και τις υποκείμενες χρόνιες παθήσεις, είναι ένας από τους χειρότερους παράγοντες κινδύνου για να σας μεταδοθούν οι λοιμώξεις και να αρρωστήσετε σοβαρά απ’ αυτές.

Κοιμηθείτε αρκετές ώρες κάθε βράδυ
Η έρευνα δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί ενήλικες δεν κοιμούνται αρκετά κάθε βράδυ. Όλοι το γνωρίζαμε από μικρή ηλικία ότι όταν κοιμόμαστε, τα σώματά μας θεραπεύονται και αναγεννιούνται. Είναι αλήθεια. Η έλλειψη συνεχούς και αρκετού ύπνου τα βράδια δίνει μεγάλη επιβάρυνση στον ανθρώπινο οργανισμό. Παρουσιάσατε κάποτε στο παρελθόν μια ίωση μετά από κούραση και έλλειψη ύπνου; Κατά πάσα πιθανότητα, όπως και όλοι οι άνθρωποι.

Πόσο πρέπει να κοιμάστε; Οι μελέτες δείχνουν ότι η βέλτιστη ποσότητα είναι μεταξύ 6 έως 8 ωρών για τους περισσότερους ενήλικες κάθε βράδυ. Μπορείτε εύκολα να βρείτε το δικό ποσό ύπνου. Είναι αυτό που σας κάνει να ξυπνάτε ξεκούραστοι και χωρίς την ανάγκη ξυπνητηριού.

Αν θέλετε να δώσετε στον εαυτό σας μια φυσική ώθηση του ανοσοποιητικού συστήματος και να αυξήσετε τις πιθανότητες να καταπολεμήσετε οποιαδήποτε λοίμωξη, αυτά τα τρία φυσικά πράγματα εάν γίνονται με συνέπεια θα σας βοηθήσουν πολύ περισσότερο από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε.

About Ηρακλής Αβραμόπουλος 209 Articles
Παθολόγος Νεαπόλεως 9 15123 Μαρούσι 2106838742 2106867060 6944881577 avramopoulos(at)medweb(dot)gr